Hulp

The Media

De Helpdesk (klanten hulp) is een probleem bij veel poker kamers, zij zijn simpelweg te onbekwaam om spelers van dienst te zijn, of gewoon onkundig wat erg frustrerend is als er een probleem is dat u snel wilt oplossen, zoals opname of bonus kwesties. Hoe dan ook, de kamers beginnen dit serieus te nemen (omdat de reputatie hun schade toebrengt) en zij worden in het algemeen genomen een stuk beter. Email hulp is overal en veel poker kamers bieden ook onmiddelijke telefoonhulp aan en ook 24h live chat hulp. Wanneer het komt tot exclusieve bonus transacties van speciale connecties zoals wijzelf, hebben wij vaak ontmoetingen gehad met poker kamer medewerkers die klanten vertellen dat onze promoties niet bestaan, zelfs wanneer een promotie voor meerdere maanden heeft geduurd en de spelers doorstuurt naar de respectievelijke connectie via wie de speler zich heeft geregistreerd. Hoe dan ook, omdat de hoog winstgevende online poker industrie meer concurrerend begint te worden en meer genormaliseerd, zal de kwaliteit van de klanten hulp continu verbeteren, omdat veel van de netwerken ermee beginnen om meer hulpbronnen in de gedeelde hulp teams in te brengen.

Als u slecht wordt behandeld door de helpdesk, aarzel dan niet om druk op hun te zetten. Als een betalende klant, mag u een perfecte hulp verwachten en verdienen. Als u probleem verwikkeld is met geld en het wordt niet snel opgelost, zou u moeten eisen dat u in contact wordt gebracht met een manager. En onthoud alstublieft om alle correspondentie die uitgewisseld wordt te bewaren tot de kwestie is opgelost. Wij hebben een poker forum waar u uw gedachten en zorgen kwijt kan als ook kunt lezen over de ervaringen van andere gebruikers.

Ten slotte, als u uzelf heeft geregistreerd via Pokerlistings links (in welk geval u kan worden nagtrokken naar ons met 98% zekerheid, tenzij u een externe bonus code heeft gebruikt), zullen wij blij zijn om u te helpen met elke serieuze kwestie, welke niet direct kan worden opgelost met de poker kamer. Als 's werelds grootste gids zijnde, zijn wij er trots op om te zeggen dat wij een significante invloed hebben en, in het verleden, een groot aantal van onze gebruikers hebben geholpen om bonussen terug te krijgen die niet juist waren toegekend en hebben geassisteerd in het "ontdooien" van accounts die onder streng toezicht waren als het gevolg van beveiligingskwesties.

Vul juist in

Error om reactie op te slaan

3 min wachten om volgende reactie te plaatsen

Geen Reacties